کد خبر: ۶۸۹۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو گفت: ایران خودرو به منظور خدمات رسانی به هموطنان سیل زده، ۲ هزار خدمات خودرویی و ۳ هزار نفر ساعت خدمات غیر خودرویی ارائه کرد.

ارائه بیش از ۲ هزار خدمات خودرویی به آسیب دیدگان مناطق سیل زدهبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا حسینی، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو اظهار کرد: با توجه به ادامه سیلاب‌ها وبحران در استان‌های خوزستان و لرستان، تا بازگشت به شرایط طبیعی، ارائه این خدمات ادامه خواهد داشت.

وی گفت: حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با توجه به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و با دستورو تاکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از ساعات اولیه و با تمام توان در منطقه حاضر شدند و ضمن عمل به وظیفه خود در مواقع بحرانی، در کمترین زمان ممکن در خصوص خدمت‌رسانی در محل یا انتقال خودرو‌ها به تعمیرگاه‌های مجاز اقدام کردند.

مدیرعامل ایساکو با اشاره به دستاورد‌های جشنواره خدمات نوروزی گفت: درجشنواره خدمات نوروزی سال ۹۸، که از ۲۶ اسفند تا ۱۷ فروردین‌ماه، اجرا شد در مجموع بیش از ۱۵۴ هزار خدمت در سامانه خدماتی این شرکت ثبت شد، که از این تعداد ۸۳ هزارمورد مراجعه به نمایندگی و ۷۱ هزار درخواست به صورت امدادی بوده است.

وی افزود: با توجه به استفاده از خودرو‌های امدادپلاس در ناوگان امدادی و ایجاد امکان تعمیرات پیشرفته در محل، از میان درخواست‌های امداد، بیش از ۷۵ درصد موارد در محل رفع ایراد و حدود ۲۵ درصد به تعمیرگاه‌ها حمل شدند.


بیشتر بخوانید: آیا قیمت خودرو در سال ۹۸ افزایش می‌یابد؟


حسینی، با بیان اینکه مراجعه به نمایندگی‌ها و تعمیرگاه‌ها در ایام نوروز نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، گفت: افزایش حضور مشتریان در نمایندگی‌های مجاز به منظور دریافت خدمات استاندارد پیش از آغاز سفر، مراجعه به تعمیرگاه‌ها در تعطیلات امسال نسبت به سال گذشته کاهش داشته و در مجموع تعداد خدمات گارانتی و وارانتی به ۸۳ هزار دستگاه خودرو در ایام تعطیلات رسیده است.

مدیرعامل ایساکو تاکید کرد: مدت زمان تعمیرات خودرو در تعمیرگاه‌ها، به ۱.۷ روز کاهش یافته و رکورد جدیدی در این زمینه ثبت شده، که از مهم‌ترین علل آن تامین سبد قطعات مورد نیاز طرح جشنواره امداد نوروزی ازچندماه قبل از آغاز و سراسری شدن سیستم جامع کسب و کار نمایندگی‌ها، بوده است.

حسینی از کاهش ۳.۹ درصدی زمان انتظار برای دریافت خدمات امدادی، نسبت به مدت مشابه یاد کرد و گفت: به دلیل بهینه‌سازی استاندارد‌های به کار گرفته شده در بحث استقرار اکیپ‌ها، این زمان در ۱۷ فروردین‌ماه به ۲۳.۸ دقیقه رسیده است.

مدیرعامل ایساکوبا اشاره به اجرای مسئولیت‌های اجتماعی حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو گفت: در این ایام بیش از چهارهزار مورد خدمت امدادی به محصولات غیر ایران‌خودرویی ارائه شد که این میزان، نسبت به سال گذشته ۵۱ درصد افزایش داشته است.

وی همچنین به مجموعه سفر‌های تیم مدیریتی ایساکو که در ایام نوروز از ۲۳ شهر کشور و ۳۴ نمایندگی در این شهر‌ها صورت گرفت، اشاره کرد و گفت: این سفر‌ها به شهر‌های چابهار، تهران، کرج، قزوین، ابهر، زنجان، گرگان، گنبد، شیراز، اهواز، شوش، شوشتر، اندیمشک، دزفول، کرمان، رفسنجان، مهریز، یزد و برخی شهرستان‌های استان گیلان و لرستان و ...، به منظور پایش و تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان و نظارت بر نحوه عملکرد اکیپ‌های امدادی در جاده‌ها صورت گرفت.

 

انتهای پیام/

 

ثبت ۱۵۴ هزار خدمت در سامانه خدماتی ایساکو

پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
سروش خبر
ایتا خبر
ویسپی خبر
گپ خبر
آی گپ خبر
بله خبر
توییتر خبر
اینستاگرام خبر
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر