کد خبر: ۶۹۶۹۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲

ماجرای صفر تا صد تماس مشتری با مراکز اپراتور را در ادامه مشاهده می کنید.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی مشتری با هر نیازی با اپراتور مشخصی تماس می گیرد. به دنبال انجام کار مرتبط اش است. ولی در آخر با عدم پاسخگویی و کسر هزینه مواجهه می شود. وحالا قسمتی از این کسر هزینه ها را به حساب و کتاب گذاشتیم.

در ادامه خبرنگار باشگاه خبرنگاران با یکی از این مراکز اپراتور تماسی را برقرار کرده است.

 

 

 

بیشتر بخوانید: اطلاعات شخصی و محرمانه شما در دستان شرکت‌های تبلیغاتی! + صوت

 

 

انتهای پیام/

از صفر تا صد ماجرای اپراتورهای پاسخگوی + فیلم

پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
آقا دمت گرم،دمت گرم دمت گررررررم،واااااقعا بعدجند وقت یه گزارش خیلی خوب دیدم که حرف دل همه بود و متاسفانه طبق معمول هیچکس جوابگو نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
افتضاح . خیلی بد
پیام رسان های باشگاه خبرنگاران - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر